© Paronomastis. All rights reserved

e-mail: paronomastis@gmail.com © Paronomastis. All rights reserved

Τετάρτη 29 Δεκεμβρίου 2010

Δημόσιες Συγκοινωνίες: Ποιος δουλεύει ποιον;

Μιλώντας χτες βράδυ στο δελτίο του ALTER, ο πρόεδρος των εργαζομένων στα λεωφορεία ‘απεκάλυψε ’ ότι, σύμφωνα με επίσημα στοιχεία της εταιρείας, πέρυσι εξυπηρετήθηκαν
περίπου 400 εκατομμύρια επιβάτες και τα έσοδα ήταν 100 εκ. ευρώ. Δεδομένου ότι το εισιτήριο είναι ένα ευρώ, αναρωτήθηκε τι γίνεται με τις διαρροές εσόδων, δηλαδή τους τζαμπατζήδες που εκμεταλλεύονται το ανύπαρκτο σύστημα ελέγχου των επιβατών που δεν πληρώνουν.
# Εντυπωσιακή η ‘αποκάλυψη’ για το ύψος της διαρροής, εντυπωσιακή και η ευκολία με την οποία δέχτηκαν αυτό το στοιχείο ως αληθές τόσο ο Χατζηνικολάου όσο και οι δημοσιογράφοι Πυργιώτη, Μακρή και Κώνστας. Κανείς τους δεν ρώτησε τον καταγγέλλοντα πρόεδρο των εργαζομένων για το πώς μπορεί να προσδιοριστεί ο αριθμός των διαρροών, όταν δεν υπάρχουν έλεγχοι. Ποιος και πώς μέτρησε ότι διακινήθηκαν 400 εκατομμύρια επιβάτες; Γιατί κανείς από τους δημοσιογράφους δεν έκανε αυτή την ερώτηση;
        Μη σπεύσουν να μας πουν κάποιοι ότι έγινε δειγματοληπτικός έλεγχος και με αναγωγή, βάσει των εισπραχθέντων εισιτηρίων, έγινε ο υπολογισμός των διακινηθέντων. Αυτός είναι όχι απλώς μπακάλικος υπολογισμός (όχι μόνο γιατί παραλείπει τις μηνιαίες κάρτες και τα φοιτητικά), αλλά ξεπερνά σε απλοϊκότητα και αναξιοπιστία ακόμα και τις ‘μελέτες’ της ΓΣΕΕ. Τα Greek statistics στην αποθέωσή τους. Ποιος δουλεύει ποιον;
        Και μια κακία: κύριε πρόεδρε των εργαζομένων, εκείνο το ‘οι διευθύνων σύμβουλοι’ που λέτε συχνά, δε σας είπε κάποιος να το διορθώσετε; Αλλά θα μας πείτε, έτσι το λένε και αρκετοί νεαροί δημοσιογράφοι. Εντάξει, άκυρον.

3 σχόλια:

  1. Εδώ τον άφησαν να λέει ψέμματα για τις αποδοχές των υπαλλήλων, για τα άλλα νούμερα θα ενδιαφερόντουσαν; Σιγά μην τους απασχολούν τέτοιες λεπτομέρειες όπως η εγκυρότητα των στοιχείων. κουβέντα να γίνεται, να καλύψουμε τα 45 λεπτά του δελτίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. έχετε δει πολλούς μετανάστες να πληρώνουν το πρωί εισιτήριο σε μετρό και λεωφορεία;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σου πέρασε από το μυαλό ότι οι περισσότεροι μετανάστες χρησιμοποιούν καθημερινά τα ΜΜΜ και γι αυτό δεν χρησιμοποιούν εισιτήριο αλλά έχουν Κάρτα απεριορίστων διαδρομών;

    ΑπάντησηΔιαγραφή