Οι διαφημιστικές δαπάνες στο Διαδίκτυο, στις ΗΠΑ, ξεπέρασαν για πρώτη φορά τις διαφημίσεις σε εφημερίδες, το 2010, σύμφωνα με έρευνα του ιστότοπου eMarketer. «Είναι κάτι που το βλέπαμε να έρχεται εδώ και καιρό, αλλά πρόκειται για
σημείο καμπής», δήλωσε ο Τζεφ Ράμσεϊ, διευθυντής του ιστοτόπου eMarketer.
Τα στοιχεία της έρευνας δείχνουν ότι η διαδικτυακές διαφημιστικές δαπάνες θα αυξηθούν κατά 13,9% φέτος και θα φθάσουν στα 25,8 δισ. δολ., ενώ οι αντίστοιχες δαπάνες στις εφημερίδες εκτιμάται ότι θα μειωθούν κατά 8,2% έως το τέλος του έτους και θα φθάσουν στα 22,8 δισ. δολάρια.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου