© Paronomastis. All rights reserved

e-mail: paronomastis@gmail.com © Paronomastis. All rights reserved

Τετάρτη 17 Νοεμβρίου 2010

Στα χνάρια του Άνθιμου ο Ρέππας

«Όσο είμαι εγώ εδώ δεν πρόκειται να γίνουν απολύσεις από τις ΔΕΚΟ που εποπτεύει το υπουργείο μου», φέρεται να δήλωσε ο κ. Ρέππας στο κλιμάκιο της τρόικας που βρίσκεται στην Αθήνα. Είναι η ίδια φρασεολογία που χρησιμοποίησε προ ημερών ο Άνθιμος στην
αναιδή αντίθεσή του στην υποψηφιότητα του Γ. Μπουτάρη στη Θεσσαλονίκη...
      Τη φράση ‘όσο είμαι εγώ εδώ’ δεν επιτρέπεται να τη λέει ένας σύγχρονος πολιτικός κύριε Ρέππα. Κουβαλάει μια αυταρέσκεια και επιπολαιότητα εύκολα αναγνωρίσιμη. Την είπε ο Άνθιμος αλλά αυτός έχει την ασφάλεια της δια βίου κατοχής του αξιώματος και, κυρίως, το ακαταλόγιστο. Είναι πολύ πιθανό να μην κατάλαβε ότι γελοιοποιήθηκε, αλλά και αν το κατάλαβε μάλλον το έχει συνηθίσει.
      Εν πάση περιπτώσει, γιατί να μη γίνουν απολύσεις σε ένα τόσο αμαρτωλό τομέα; Μέχρι τώρα, όσα κόψατε από τους συνταξιούχους σε όλη την Ελλάδα αντιστοιχούν ακριβώς στο έλλειμμα ενός έτους του ΟΣΕ (!). Θα πληρώνουν οι συνταξιούχοι τις απαράδεκτες ΔΕΚΟ σας; Καμία, μα καμία, δικαιολογία έπαρσης από την πλευρά σας. Κουρδίστε το ρολόι σας, πάει πολύ πίσω.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου