Η πρόσφατη τηλεοπτική συμμετοχή του σε εκπομπή του Ν. Χατζηνικολάου για το δήμο της Αθήνας είχε κερδίσει το ενδιαφέρον και την προσοχή μας. Φρεσκάδα, τόλμη, αισιοδοξία, δροσερή ανωριμότητα. Πολύ καλή η εικόνα του Γ. Αμυρά και περιμέναμε να διορθώσει κάποια λάθη που τα αποδώσαμε στη πίεση του χρόνου μιας τηλεοπτικής εκπομπής. Όμως, η
χτεσινή ανακοίνωση της παράταξής του ‘ΕΠΙΜΕΝΟΥΜΕ ΑΘΗΝΑ’ μας μούδιασε καθώς γεννά δυο –τρία σοβαρά ‘γιατί;’
ΓΙΑΤΙ Graffiti; Τι θα πει διαγωνισμός Graffiti σε κενούς τοίχους; Ποιοι είναι οι ‘μη κενοί’ τοίχοι; Πέρα από την αισθητική στ΄ διαλογής που έχουν όλα σχεδόν τα Graffiti, αποτελούν και έκφραση πολιτικής στάσης τύπου ΣΥΡΙΖΑ. Αν εκφράζετε τέτοιες προχωρημένες αντιλήψεις για την αισθητική και την πολιτική συμπεριφορά να μας το πείτε θαρραλέα.
ΓΙΑΤΙ ενίσχυση του λιανεμπορίου μέσω των νομίμων μεταναστών; Έχει έλλειψη μαγαζιών η Αθήνα; Και το κυριότερο: Το εμπόριο προωθούμε ή την παραγωγή; Το να πουλάνε οι μετανάστες προϊόντα που εισήγαγαν από Ταϊβάν κάποιοι εισαγωγείς (συνήθως μέσω Ιταλίας για να έχουν το σήμα δήθεν Ευρωπαϊκού προϊόντος ) τι είδους πολιτική ανάπτυξης είναι;
Ναι στην τόλμη, ναι στις τούμπες και τις ανατροπές, αλλά να μη σκάμε με την πλάτη...Καλό το internet, αλλά δε φτάνει. Ένα πρόγραμμα – και μάλιστα για μια πόλη σαν την Αθήνα- απαιτεί περισσότερη σκέψη και δε μπορεί να δίνει την εικόνα μιας επιπόλαιης patchwork.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου