Ο Δήμαρχος Αθηναίων κ. Γ.Καμίνης παρουσίασε το στρατηγικό σχέδιο δράσης για τον τουρισμό της Αθήνας την περίοδο 2011 – 2012, που θα υλοποιήσει η Εταιρεία Τουριστικής και
Οικονομικής Ανάπτυξης του Δήμου Αθηναίων (ΕΤΟΑΑ).
Οι βασικοί άξονες του σχεδίου δράσης περιλαμβάνουν:
· Μητροπολιτική Συμμαχία για τον τουρισμό της Αθήνας,
· Ενίσχυση της δραστηριότητας του Γραφείου Συνεδρίων Αθηνών,
· Επέκταση του Δικτύου Πληροφόρησης Επισκεπτών με δύο νέα γραφεία πληροφόρησης επισκεπτών (Info-Point) στη συμβολή των δρόμων Λ. Αμαλίας και Δ. Αρεοπαγίτου καθώς και στον ΟΛΠ στον χώρο άφιξης των κρουαζιερόπλοιων,
· Ανάπτυξη της Εμπορικής Δραστηριότητας με τα επίσημα τουριστικά προϊόντα του Δήμου Αθηναίων «Breathtaking Athens»
· Εντατικοποίηση προβολής σε διαδίκτυο και Social Media στα οποία η πόλη ήδη έχει σελίδες και προφίλ με χιλιάδες μέλη και «φίλους» από ολόκληρο τον κόσμο,
· Τουριστική προβολή με διοργάνωση press trips για ξένους δημοσιογράφους, συμμετοχή σε επιλεγμένες τουριστικές εκθέσεις και ανασχεδιασμό σειράς έντυπου προωθητικού υλικού,
· Δημιουργία μηχανισμού διαχείρισης κρίσεων,
· Έναρξη προγράμματος Athens Locals,
· Σύσταση και λειτουργία του Athens Film Office, για την προσέλκυση ξένων και εγχώριων παραγωγών
· Ανάπτυξη προγράμματος για Trade Travel, για την προώθηση της Αθήνας σε tour operators
· Ανάπτυξη προγράμματος City Pass, με κάρτα πρόσβασης στα μέσα και τα αξιοθέατα της πόλης
· Συμμετοχή σε Ευρωπαϊκά Προγράμματα μέσω του ΕΣΠΑ, με δύο προτάσεις για τη σύσταση του μηχανισμού διαχείρισης κρίσεων και για τον σχεδιασμό και λειτουργία ενός συστήματος διαχείρισης ροής επισκεπτών στα πρότυπα του εξωτερικού.
· Διεθνή Δικτύωση και συνεργασίες με διεθνείς φορείς τουρισμού
Οικονομικής Ανάπτυξης του Δήμου Αθηναίων (ΕΤΟΑΑ).
Οι βασικοί άξονες του σχεδίου δράσης περιλαμβάνουν:
· Μητροπολιτική Συμμαχία για τον τουρισμό της Αθήνας,
· Ενίσχυση της δραστηριότητας του Γραφείου Συνεδρίων Αθηνών,
· Επέκταση του Δικτύου Πληροφόρησης Επισκεπτών με δύο νέα γραφεία πληροφόρησης επισκεπτών (Info-Point) στη συμβολή των δρόμων Λ. Αμαλίας και Δ. Αρεοπαγίτου καθώς και στον ΟΛΠ στον χώρο άφιξης των κρουαζιερόπλοιων,
· Ανάπτυξη της Εμπορικής Δραστηριότητας με τα επίσημα τουριστικά προϊόντα του Δήμου Αθηναίων «Breathtaking Athens»
· Εντατικοποίηση προβολής σε διαδίκτυο και Social Media στα οποία η πόλη ήδη έχει σελίδες και προφίλ με χιλιάδες μέλη και «φίλους» από ολόκληρο τον κόσμο,
· Τουριστική προβολή με διοργάνωση press trips για ξένους δημοσιογράφους, συμμετοχή σε επιλεγμένες τουριστικές εκθέσεις και ανασχεδιασμό σειράς έντυπου προωθητικού υλικού,
· Δημιουργία μηχανισμού διαχείρισης κρίσεων,
· Έναρξη προγράμματος Athens Locals,
· Σύσταση και λειτουργία του Athens Film Office, για την προσέλκυση ξένων και εγχώριων παραγωγών
· Ανάπτυξη προγράμματος για Trade Travel, για την προώθηση της Αθήνας σε tour operators
· Ανάπτυξη προγράμματος City Pass, με κάρτα πρόσβασης στα μέσα και τα αξιοθέατα της πόλης
· Συμμετοχή σε Ευρωπαϊκά Προγράμματα μέσω του ΕΣΠΑ, με δύο προτάσεις για τη σύσταση του μηχανισμού διαχείρισης κρίσεων και για τον σχεδιασμό και λειτουργία ενός συστήματος διαχείρισης ροής επισκεπτών στα πρότυπα του εξωτερικού.
· Διεθνή Δικτύωση και συνεργασίες με διεθνείς φορείς τουρισμού
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου